hej bloggen

♥hej bloggen!!!

 Hej jag heter carolina, mitt favorit ämne i skolan är hkk. Mitt fritidsämne är dans, jag tävlar. Och har vart på typ 10 tävlingar och har kommit 6:a i SM. Min favoritfärg är rosa, silver, svart och vit. Jag tycker om att äta tacos. Mina intressen är att dansa, vara inne på datan, vara inne på bloggar och blogga och vara inne på facebook, vara med kompisar, fixa naglarna, sminka, mode och kläder, designa, shoppa, inreda.
Lite mer om mitt liv och min framtid: Nu går jag i skolan och längtar tills nästa lov. När jag blir stor vill jag öppna en klädaffär med bella. Vi ska tillsammans flytta till usa till min kompis syster. Och träffa kändisar!! :D jag tycker  om att shoppa och brukar göra det nästan varje hekg !!!!!!!!! Bella och steffi är mina bästisar,  jag  ska (vill) åka till new york och thailand...
Jag älskar sommaren för jag fyller år då.
Jag gillar hästar, hundar, katter!
Det var allt jag kom på och berätta nu.
Hej då
 


 jag♥

 va söta va? ♥

massa kramar carolina♥


Kommentarer
Postat av: filippa

Fin blogg kram Filippa

2011-08-13 @ 19:11:32
URL: http://filippaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0